Facebook
Twitter

Yeni köşe: Şikayetim var!

Radyo programım üzerinden şikayetlerinizi seçkin dinleyici kitlemize duyurmayı görev, borç bilirim. Bu ve benzeri sebeplerden radyo programıma yeni köşe getiriyorum, Şikayetim var!

Siz de yayında dile getirmemi istediğiniz şikayetlerinizi yayın esnasında ya da canınız ne zaman isterse mail atarak Twitter'dan ya da Facebook'dan yazarak bana ulaştırabilirsiniz. Bu sayede şikayetlerinize Facebook üniversite itiraf sayfalarından daha ciddi, daha reaksiyonel (bu ne demek bilmiyorum, şimdi uydurmuş da olabilirim) şekilde ev sahipliği yapmış olacağız.

Örnek teşkil etmesi amacıyla aşağıdaki şikayetler/istekler formatına bakabilirsiniz.
  • Neden 10 litreden çok yağmur yağdığında İİBF Dekanlığı önünde su dolu çukurlar oluşuyor? Seke seke gitmekten eklemlerimiz ağrıdı hafız.
gibi toplumsal sıkıntıların yanı sıra kişisel menfaatleriniz doğrultusunda şikayetlerde/isteklerde bulunabilirsiniz. Mesela,
  • Neden Şevkican benden hoşlanmıyoo yaa!?
gibi şikayetlerinize de alternatif çözümler üretebiliriz, sonuçta zorla güzellik olmaz Şevkican yoksa Hulkican buluruz, buldururuz.

Sonuç olarak, Üniversitemizin radyosu KSÜ Radyo'da sizin dertleriniz de yer alsın istiyorsanız, bizimle iletişime geçin sayın dinleyenler.