Facebook
Twitter

Bugünkü radyo programıma Miranda Kerr konuk olacak!

Az önce Miranda ile görüştüm haberler iyi!

Victoria Secret's ile sözleşmesinin feshedilmesiyle ilgili konuşmak istemediğini, kendisini bekleyen hayatın hâla güzel olduğunu, artık çocuklarıyla ve Orlando'yla daha çok ilgileneceğini felan söyledi.

Ben de 23 Nisan'ın Ülkemizde Çocuk bayramı olarak kutlandığını hatırlattım. Çok şaşırdı, "dünyada bir başka örneği yoktur herhalde" dedi. Ben de "Evet, bildiğim kadarıyla yok" dedim.
"Peki prof, (kendisi bana prof diye hitap etmekten çok hoşlanır) radyo yayınında Çocuk bayramıyla ilgili bir şey yapacak mısın?" diye sordu. "Evet, müsaitsen seni konuk etmeyi çok isterim" şeklinde yanıtladım. "Müsaitim canım, çok memnun olurum" dedi, sonra da göz kırptı.

Yok be olum 3g ile değil g+ hangout ile görüştük.
Yersen.

Ama bir an heyecan yaptın itiraf et.